Hasta ve Ziyaretçi Rehberi

YATAN HASTA REFAKATÇİ İŞLEMLERİ


- Doktor serviste lüzum gördüğü hastaya gün belirterek ve servis hemşiresinin de onayını alarak refakat kağıdını imzalar ve kaşeler. Bir odada bir refakatçiden fazla kalmaması kuralına özen gösterir.
- Baştabip yardımcısı: Servisten gelen refakatçi kağıdını kontrol eder, onaylar.
- Hasta Yakını gereğinde vezneye yönlendirilir, gerekiyorsa tahsilat yapılır.
- Mesai dışında bu işlemler nöbetçi Gece Amiri onayı ile hazırlanır.
- Otopark hizmetleri; Hastanemizden hizmet alan Hasta veya Hasta yakını olduğunu belirtmeniz durumunda herhangi bir ücret ödemeyeceksiniz. Lütfen görevli Banko elemanından konuyla ilgili fişinizi alınız.


ZİYARET KURALLAR


Hastanemizde Ziyaretçi iseniz Sadece sizin hastanızın yatmadığını ve aynı gün içinde Onlarca hastamıza yatarak tedavi verdiğimizi unutmayınız, bu nedenle aşağıdaki kurallara hem kendi hastanız hem de diğer hasta ve hasta yakınları için lütfen riayet ediniz.
- Hastanemizde ziyaret saatleri her gün 12.00-13.30 ve 18.00-21.00 saatleri arasındadır.
- Dini Bayramlarda 10:00 - 22.00 saatleri arasında ziyaretçi kabul edilir. Bu saatler ve günler dışında ziyaretçi kabul edilmez. (Galoşsuz ziyaretçi kabul edilmez) - 0-12 yaş çocuklar ziyarete kabul edilmez.
- 0-12 yaş arası çocuklarınızı (onların sağlığı açısından uygun olmayacağından) asla hastanelere ziyaretçi olarak götürmeyiniz. Bu kural bizim hastanemiz içinde geçerlidir elbette!
- İstisnai durumlarda, uzun süreli çocuk yatışlarında, çocuk hastaların motivasyonunu yükseltmek amacıyla çocuğun arkadaşları ziyareti kontrollü olarak kabul edilmektedir.
- Gebe odalarını eşler dışında Erkek hasta yakınları ziyaret edemez.
- Ziyaretçilerin Yataklarda oturması sizin sağlığınızı da riske eder. Lütfen müsaade etmeyiniz.
- Ziyaretçileriniz size Kitap, Mecmua, Çikolata getirebilir ancak Dışarıdan öğün yiyecek veya içecek kabulü yapmamaktayız. Dışarıdan öğünlerinizi getirmeniz durumunda; Hastanemiz, yaşanacak sağlık problemlerinden sorumlu olmayacaktır.
- Hastanemizde yaşayan çiçek kabulünü odalara yapamamaktayız. Bunu hastalarınızın evlerinize yapabilirsiniz, Bizde hastalarımıza evlerine yolladığınız çiçeğin kartını takdim edip mutlu olmalarını sağlayabiliriz. Bunun için Hastanemiz Hasta Hakları veya Otelcilik hizmetleri sorumlularımızla iletişime geçiniz (Dahili telefon 1101)
- Hastanemizden ayrılırken, Taburcu bilgilendirme Formlarınızı ve size verilen eğitimlerin formlarını mutlaka yanınıza alınız ve uygulayınız. Gereğinde hekiminizle iletişime geçip detaylı bilgiyi tekrar ettirebilirsiniz.
- Taburculuğunuzda odalarımızı son bir kez kontrol ettiriniz, Bize teslim ettiğiniz değerli eşyalarınızı Sizden teslim aldığımız formlarla geri almayı unutmayınız..


PANDEMİ NEDENİYLE HASTA ZİYARETLERİ KISITLI YAPILMAKTADIR. ANLAYIŞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER
 

Güncelleme Tarihi: 2023

Translate »